Bonjour! You are in my site. Do Follow or Go to Dasboard
♥ AMIRA IZZATI ♥

.

*walk away*

im died

rip myra
just pray for her
she's never be purrrrrfekk!

?

feels like there is so many things that you hide from me...
how many things you never say...

.

theres so much i wanna say,
but i just cant...

:)

how i want to cheer up when my soul is empty?

Hi


Hello H
Glad to meet you on 12 Mei 2015
Don't know how To describe
How much Im very thankful
Hoping you will always with me
Thru ups and downs



Lot of love, 

kosong

kalau rasa kosong
cepat cepat ambil wuduk
cepat cepat cari al-Quran

mungkin kita lupa Tuhan
atau
kadang kadang mmg aura tu dtg sendiri

kosong atau penuh
ibadah wajib tetap harus dilaksanakan

jgn sesekali lupakan Tuhan

#notetoself

matrikulasi

bye Matrikulasi Johor
bye Pensyarah semua
bye Kawan kawan

 ada jodoh, kita berjumpa
takde jodoh, doa mohon kita akan ada jodoh juga utk berjumpa

kenangan. biar kau kekal abadi.
selamanya

hello n

hai n. sorry.. lately ni saya kurang rapat dengan awak. but hye, i have my own reasons. bukan suka suka. rindu kot. but hm. tak nak la cerita kat sini. awak kan tak suka cakap cakap pasal diri awak. kata nya buka aib. hmm so take care. enjoy your holiday. miss you n w...

MumMyrLoyZer

Mama: kau dulu pun banyak salah faham dengan dorg kan? sama lah benda yang kau nak hadap sekarang kat kmj. situasi berbeza, cuma benda yang sama.
Me: hmm tapi ma.. hm
Mama: takde yang tapi. pengalaman yang mematangkan kita. banyak benda lagi kau nak hadap. U lagi. kerja lagi. tu tak masuk lagi.
Me: okay ma..

i just miss my girls.
#MumMyrLoyZer

eton, iqa, bella, miera.

girls, take care kat luar sana.
moga Allah redha dgn perhubungan kita.
sama sama kita kejar syurga Dia.
sama sama kita ubah diri.